• Oferta dla Firm


Zamówienia przyjmujemy przez  Hurtownię Internetową Smaki Natury
www.bingoo.com.pl 

    Czas realizacji zamówienia do 3 dni roboczych.
 

Wysyłka następuje kurierem Inpost / UPS na koszt odbiorcy, za pobraniem lub po przedpłacie przelewem na nasze konto   bankowe.



Koszty transportu wynoszą:


Kurier Inpost - do 20 kg 18,99 zł
InPost Paczkomat- do 10 kg 13,89 zł
UPS - Pobranie 23,50 zł

Wysyłka za Granice 
Niemcy - DPD do 30 kg 69,90zł Przedpłata

Koszt transportu wpisujemy do faktury.

Istnieje możliwość odbioru przesyłki przez Państwa firmę przewozową. Przesyłka jest wydawana kurierowi tylko w przypadku dostarczenia listu przewozowego.
Wszystkie podane ceny towarów i usług są cenami Brutto


 
 Grupa rabatowa 


 40-99 kg       10 %

 100-199 kg   15 %

 200 kg >>     20 %


Rabaty są przydzielane  zarejestrowanym klientom .






Kontakt  tel .730 003 967




Towar należy sprawdzić zaraz po otrzymaniu przesyłki. W razie stwierdzenia wad, uszkodzenia lub braków prosimy o zachowanie kartonu i wypełnienia oraz niezwłocznie poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.
W przypadku przesyłki paletowej należy porównać wygląd palety z otrzymanymi wcześniej zdjęciami jak wyglądała paleta w momencie odbioru z naszej firmy przez kuriera. W przypadku zmiany wyglądu należy natychmiast skontaktować się z nami telefonicznie.
Reklamacje ilościowe należy zgłaszać pisemnie w dniu odbioru przesyłki lub następnym a reklamacje jakościowe w terminie do 7 dni pod rygorem odmowy uwzględnienia.


Warunki przechowywania:
Herbaty powinno się przechowywać w szczelnie zamkniętych pojemnikach, w suchym pomieszczeniu w temperaturze pokojowej z dala od światła. Wilgotność powietrza nie powinna przekraczać 60 %. Złe warunki przechowywania mogą przyspieszyć starzenie się dodatków oraz ulatnianie aromatu..

Ze względu na naturalną różnorodność oraz sezonowość składników naszych herbat, firma magmar Magdalena Głodek zastrzega sobie prawo do zmiany składników herbat i mieszanek na nie gorsze jakościowo, które mogą różnić się kolorem oraz kształtem.

W przypadku akcesoriów producenci uznają tylko takie reklamacje, które obniżają funkcjonalność wyrobu. Nie są uznawane reklamacje dotyczące cech wyrobu, które wynikają z właściwości procesu technologicznego.Po otrzymaniu świeżej dostawy, należy sprawdzić czy nośnik aromatu odparował czyli czy herbataniejest „wilgotna”. „Wilgotna” herbata powinna leżakować przed zapakowaniem w torebki przeźroczyste,foliowe gdyż inaczej etykiety mogą się odklejać a zapach i smak herbaty może różnić się od właściwego. W przypadku mieszanek zawierających składniki cięższe (np. owoce kandyzowane) i lżejsze (np. płatki kwiatów) należy sprawdzić czy składniki są dobrze wymieszane. W procesie produkcji składniki zostają prawidłowo wymieszane lecz drgania w czasie transportu mogę je rozwarstwić tak, że składniki cięższe opadną na dno a lżejsze zostaną na górze za co nasza firma nie może odpowiadać. Wtedy należy je powtórnie wymieszać.